Wat is optimale winkelbeleving?

“De klanten komen graag in de winkel”

We gaan weer voor eerlijk en echt brood. Vers gebakken in de winkel. Mmm! Alleen die geur al. Het is een genot om de winkel binnen te stappen. De bakker aan het werk te zien.

Het assortiment ziet er goed uit en is afgestemd op het seizoen. Zoveel granen zoveel soorten brood en broodjes. Het winkelpersoneel vertelt er met smaak over en geeft graag een goed advies. De klant voelt zich gehoord. Gebak, koek en andere lekkernijen liggen uitdagend te wachten. Verleidelijk! De klant komt daarvoor graag naar de bakker. Blijft even hangen en drinkt een kop koffie of thee. De klant voelt zich op zijn gemak en geniet van het moment en van de sfeer in de winkel. En gaat regelmatig met een vollere tas naar huis dan hij van plan was.

Als de totale winkelbeleving klopt komen klanten graag. En praten zij er ook graag over.
Als er iets niet klopt, voelt de klant dat ook. En blijft zo kort mogelijk in de winkel. Of blijft zelfs weg.

Met haar kennis van het ambacht, haar commerciële ervaring en gedreven instelling en niet te vergeten haar liefde voor het ambachtelijke product, is Noor de ideale gesprekspartner voor elke speciaalzaak. Zij helpt de optimale winkelbeleving te creëren. Zodat het aantal klanten groeit. En de winkel de beoogde omzet haalt en ziet stijgen.

Noor verstaat haar vak en werkt vanuit haar passie. Ze adviseert zowel bestaande bakkerijen met één of meerdere vestigingen als nieuw te openen winkels.